دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : ادمین

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش نوروز 95 در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.


قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش

سفر به دریای آرام کیش با قایق های کف شیشه ای که سرتاسر کف آن از شیشه پوشیده شده است یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش به شمار می آید. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع گوناگون موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... می باشد، تماشای این زیبایی ها برای گردشگران تورکیش با این قایق های کف شیشه ای امکان پذیر گشته است این قایق ها در دل دریا می روند و مسافتی را می پیمایند تا به ناحیه ای که مرجان و ماهی زیادتری دارد برسند در طی عبور از مناطق مختلف ساحل مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را از نزدیک ببینید و تجربه ای خاطره انگیز از این سفر تورکیش زمستان 94 کسب کنید .اين قايق های کف شیشه ای در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم می کنند.

تصویر زیر مربوط به عکس یک مرجان است

قایق های کف شیشه ای کیش

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: